Przypominamy o obowiązujących czasowych ograniczeniach w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Żabnie
W przypadku, gdy zadania urzędu nie mogą być realizowane za pomocą poczty elektronicznej, czy telefonu oraz w sytuacjach nadzwyczajnych dopuszcza się osobiste załatwianie spraw w urzędzie po wcześniejszym umówieniu wizyty drogą telefoniczną lub mailową z merytorycznymi referatami lub pracownikami urzędu.
Przyjęcie interesanta odbywa się z zachowaniem szczególnej ostrożności, tj. po uprzednim zarejestrowaniu przybycia do siedziby urzędu pod warunkiem zakrycia ust i nosa, zdezynfekowania dłoni przed wejściem i zachowania minimum 1,5 metra odstępu między interesantem a pracownikiem urzędu.
Osoby, które nie będą przestrzegać obowiązujących zasad, nie będą mogły przebywać na terenie urzędu.
Dokumentację w formie papierowej można składać do skrzynki podawczej, która jest udostępniona przy wejściu do budynku urzędu. W takiej sytuacji należy podać dane do kontaktu: numer telefonu lub adres e-mail. Informację o stanie sprawy można uzyskać telefonicznie lub mailowo. Na wniosek interesanta potwierdzenie złożenia dokumentu w formie papierowej zostanie wysłane drogą mailową na wskazany adres skrzynki elektronicznej.
Numery telefonów do Referatów można znaleźć na stronie internetowej Urzędu: https://zabno.pl/pl/00235,kontakt