Ogłoszenie o konsultacjach
Zabytkowy dwór / Henryk Bielamowicz - Praca własna / Wikipedia / CC BY-SA 4.0
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY GROMNIK
o konsultacjach z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi
w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego wolontariacie na terenie Gminy Gromnik
Realizując Uchwałę Nr XL/304/10 Rady Gminy Gromnik z dnia 28 października 2010 r.
w sprawie szczegółowego sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektu aktu prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, Wójt Gminy Gromnik w dniu 22 sierpnia 2024r., zaprasza:
wszystkie organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy
z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych:
- Przedmiotem konsultacji jest projekt uchwały w sprawie zarządzenia poboru podatków w drodze inkasa, ustanowienia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso.
- Konsultacje mają na celu sprecyzowanie zakresu współdziałania oraz określenie reguł
współpracy, a także wskazania zakresu zadań merytorycznych w projekcie uchwały wymienionym w pkt.1.
- Projekt uchwały wymieniony w pkt. 1 oraz formularz do zgłaszania uwag, znajduje
się na stronie internetowej Urzędu Gminy Gromnik oraz https://bip.malopolska.pl/uggromnik,m,432197,2024.html
Konsultacje będą trwały od 22 sierpnia 2024 r. do 28 sierpnia 2024r. W tym terminie możliwe jest zgłaszanie wszelkich uwag i opinii dotyczących w/w projektu uchwały. Uwagi oraz opinie należy przesłać na:
- adres poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl,
- adres siedziby Urzędu Gminy Gromnik: ul. Witosa 2, 33-180 Gromnik,
- Konsultacje obejmują zasięgiem Gminę Gromnik.
Dokumenty do pobrania:
- Projekt uchwały Nr VI.54.2024 dot zarządzenia poboru podatków w drodze inkasa
- Wzór formularza konsultacji
WÓJT GMINY
mgr Małgorzata Kras